طرز استفاده از سرم ویتامین سی بالانس

اشتراک گذاری مطلب

 

خرید سرم ویتامین C بالانس روشن کننده صورت

طرز استفاده از سرم ویتامین سی بالانس

قبل از بررسی طرز استفاده از سرم ویتامین سی بالانس باید بدانیم، مزیت اصلی ویتامین C همان چیزی است که ما برای داشتن پوستی درخشان به آن نیاز داریم.

علاقه مندان به مراقبت از پوست، همیشه به دنبال ترند و معرفی محصولات جدید بوده اند تا بهترین نتایج ممکن را بدست آورند. در حالی که شما عاشق ترندهای جدید هستید، مطمئناً اصول اولیه مراقبت از پوست را نباید فراموش کنید. اگر واقعاً یک طرفدار دنیای محصولات زیبایی هستید، حذف سرم ویتامین C به عنوان بخشی از روتین شما کار درستی به نظر نمی‌رسد. سرم ویتامین سی بالانس که دارای خواص روشن‌کنندگی و درخشندگی پوست است، آنتی اکسیدانی است که نمی‌توانید آن را در روتین مراقبت از پوست خود از دست بدهید. در حین اعمال آن روی پوست، دانستن بهترین روش استفاده از این محصول برای صورت و چند مورد اضافی نیز ضروری است پس با کویین کاسمتیک در ادامه ی این مقاله همراه باشید.

طرز استفاده از سرم ویتامین سی بالانس
طرز استفاده از سرم ویتامین سی بالانس

راهنمای نحوه استفاده از سرم ویتامین سی بالانس روی صورت

۱. تست محصول

چه سرم یا هر ماده‌ی مربوط به پوستی، همیشه قبل از استفاده مستقیم روی پوست صورت، یک تست ابتدایی، روی قسمتی از دست یا مچ دست خود انجام دهید. 24 ساعت به آن فرصت دهید تا مشخص شود که آیا این محصول و ماده برای پوست شما مناسب است یا خیر. در صورت احساس هرگونه واکنش آلرژیک به محصول، از مصرف آن خودداری و قبل از مصرف با متخصص پوست خود مشورت کنید.

۲. صورت خود را پاکسازی کنید

قبل از استفاده از سرم ویتامین سی بالانس یا هر محصول مرتبطی که باشد، صورت خود را با پاک کننده یا شستشوی صورت پاکسازی کنید. در غیر این صورت ممکن است بیشترین استفاده از آن محصول را دریافت نکنید. یک صورت تمیز پایه ای عالی برای استفاده از سرم ویتامین C به بهترین شکل ممکن است.

طرز استفاده از سرم ویتامین سی بالانس
استفاده از سرم ویتامین سی

 

۳. از سرم ویتامین C استفاده کنید.

اگر معمولا اهل استفاده از تونر هستید، وقت آن است که از آن صرف نظر کنید و در عوض با انگشتان تمیز سرم ویتامین سی بالانس را روی صورت خود بمالید. پس از استفاده از سرم، 90 ثانیه صبر کنید تا به صورت‌تان جذب شود و سپس کرم مرطوب کننده بزنید. حتی اگر پوست چربی دارید، می‌توانید از کرم آبرسان نوتروژینا روی پوست خود بهره ببرید که کنترل کننده ترشح چربی نیز به شمار می‌رود.

۴. کرم ضد آفتاب بزنید

پس از اتمام کار با مرطوب کننده، از کرم ضدآفتاب SPF استفاده کنید تا به یک ترکیب ایده آل رسیده باشید. ترکیب سرم ویتامین سی بالانس با کرم ضد آفتاب همچنین می تواند علائم پیری زودرس را کاهش و به پوست شما درخشندگی و لطافت بدهد. در این زمینه کرم ضد آفتاب بایودرما SPF 100 با سطح محافظت بسیار بالا، یک انتخاب هوشمندانه به شمار می‌رود.

نکاتی که هنگام استفاده از سرم ویتامین سی بالانس باید در نظر داشته باشید

  • اگر می خواهید به صورت لایه لایه مواد مراقبتی را به پوست تان اضافه کنید، مراقب این ترکیبات باشید زیرا ممکن است همه مواد با هم واکنش خوبی نشان ندهند. به عنوان مثال، رتینول و ویتامین C ترکیبات قوی مراقبت از پوست هستند، اما اگر با هم استفاده شوند، می توانند باعث تحریک پوست شوند.
  • سرم ویتامین سی بالانس روی پوست لایه برداری شده عالی عمل می کند. در غیر این صورت، سلول های پوست مرده نفوذ محصول را برای کسب بهترین نتیجه دشوار می کنند.
  •  در استفاده از سرم عجله نکنید، به آرامی شروع کنید و اجازه دهید پوست به مرور خودش را با شرایط جدید وفق بدهد.
  • از هر گونه استفاده از فرمولاسیون های مضر یا شیمیایی قبل از استفاده از سرم ویتامین سی بالانس خودداری کنید زیرا ممکن است باعث تحریک پوست شود.

 

طرز استفاده از سرم ویتامین سی بالانس
استفاده از سرم ویتامین سی بالانس

 

چه زمانی از سرم ویتامین سی استفاده کنیم؟

در حالی که سرم ویتامین سی بالانس را می توان در صبح یا عصر استفاده کرد، اکثر مردم ترجیح می دهند آن را در طول روز مصرف کنند زیرا خواص آنتی اکسیدانی آن به عنوان یک محافظ عالی در جهت منحرف کردن آلودگی و سایر عوامل تهدید کننده پوست عمل می‌کند. در مورد اینکه چه زمانی باید از آن در روتین پوستی خود استفاده کنید، متخصصان یک سیستم سه مرحله ای پاکسازی، درمان و مرطوب کننده را پیشنهاد می کنند. مرحله دوم، استفاده از سرم ویتامین C و به دنبال آن مرطوب کننده است، مگر اینکه پوست چرب تری داشته باشید و ترجیح دهید از سرم ویتامین سی بالانس به تنهایی استفاده کنید.

چگونه از کارایی سرم ویتامین سی مطمئن شویم؟

یک متخصص پوست در این زمینه می گوید که اگر رنگ سرم ویتامین C شما تغییر کرد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که آن را دور بریزید. او توضیح می‌دهد: «وقتی ویتامین C در معرض هوا قرار می‌گیرد، اکسید می‌شود و شکل خود را به چیزی تغییر می‌دهد که دیگر مؤثر نیست، و روی پوست شما به خوبی کار نمی‌کند». هنگامی که اکسیداسیون در یک محصول اتفاق می افتد، از رنگ طلایی به رنگ قهوه ای نارنجی تبدیل می شود. در این زمان احتمالاً رطوبت بیشتری از سایر مواد ساخته شده در پایه سرم، نسبت به خود سرم ویتامین سی بالانس واقعی دریافت می‌کنید.

همچنین توجه به نوع بسته بندی سرم ویتامین سی بالانس شما مفید است. این متخصص پوست اضافه می‌کند: “محصولات ویتامین C در شیشه های رنگی معمولاً به این معنی است که آنها پایدار نیستند.” وقتی ویتامین C را در معرض هوا قرار می دهید، آن را در معرض اکسید شدن سریع قرار می دهید. به عنوان مثال، محصولی را در یک پمپ هوابند به جای بطری قطره چکان انتخاب کنید، زیرا دوام بیشتری دارد و موثرتر است.

عضویت در خبرنامه کویین کاسمتیک
اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های فروش با عضویت در خبرنامه کویین کاسمتیک

مقالات مرتبط

یک پاسخ

  1. از شما بابت اطلاعات مفیدتان ممنونم واقعا نمیدونستم که ویتامین سی برای پوست انقدر مفید باشه تصمیم گرفتم این محصول رو خریداری کنم ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیک کنید
1
به فروشگاه کویین کاسمتیک خوش آمدید
نیاز به مشاوره دارید؟چگونه می تونم کمکتون کنم؟