چرا آبرسان برای پوست مفید است

اشتراک گذاری مطلب

 

چرا آبرسان برای پوست مفید است و باید از آن استفاده کنیم

چرا آبرسان برای پوست مفید است؟

رسیدگی و مراقبت پوست صورت همانند رسیدگی به سایر اعضای بدن بسیار مهم می باشد پوست صورت بسیار حساس و آسیب پذیر است زیرا مستقیما در معرض نور خورشید، گرد و غبار و تغییرات آب و هوایی قرار دارد یا ممکن است به دلیل استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت، تغذیه نامناسب، عدم نوشیدن آب کافی به مرور زمان دچار دهیدراته شدن و خشکی بشود یا با ترشح بیش ازاندازه سبوم، پوست شما چرب و پر از جوش بشود.

اما اصلا جای نگرانی نیست فروشگاه اینترنتی کویین کاسمتیک با عرضه محصولات باکیفیت آرایشی و بهداشتی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر ایران است می توانید با خرید اجناس بهداشتی یا با استفاده از راهنمایی مشاوران آن پوست آسیب دیده خود را باز سازی کنید.

تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا با هم بررسی کنیم که چرا آبرسان برای پوست مفید است.

چرا آبرسان برای پوست مفید است
آبرسان پوست چیست

 

آبرسان پوست چیست؟

آبرسان ها به شکل انواع کرم و لوسیون وجود دارند که با دارا بودن ترکیب هایی از جمله گلیسیرین و هیالورونیک اسید باعث جذب آب به لایه های زیرین پوست می شوند که این امر رطوبت کافی را به سلول ها می رساند و در نهایت پوست را از حالت الاستیسیته یا کشیدگی خارج کرده و از پیدایش هرگونه چین و چروک جلوگیری می کند.

چرا آبرسان برای پوست مفید است؟

در ابتدا به عنوان یک نکته باید به شما بگوئیم اگر فکر می کنید که کرم آبرسان فقط مخصوص پوست خشک ودهیدراته است سخت دراشتباهید استفاده از کرم آبرسان برای انواع پوست حتی چرب مهم است. زیرا دهیدراته شدن پوست هیچ ارتباطی با نوع خشک یا چرب آن ندارد ممکن است شما پوست چربی داشته باشید ولی کاملا بی آب باشد. یا اینکه نوع پوستتان خشک و در عین حال بی آب و دهیدراته است. پس نتیجه می گیریم که پوست از هر نوعی که باشد ممکن است به دلایلی دچار دهیدراته شدن بشود.

به طور خلاصه استفاده از آبرسان ها باعث افزایش کلاژن سازی، بازسازی سلول های آسیب دیده، ایجاد حالت الاستیک، از بین بردن لک و تیرگی، کاهش چین و چروک می شوند.

همچنین آبرسانی عمیق لایه های پوستی باعث تقویت سلول ها می شود به گونه ایی که در برابر محرکات بیرونی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. زمانی که سلول های پوستی به کمک آبرسان ها به خوبی تقویت شده باشند می توانند تمامی سموم اضافی را که باعث کدری و تیرگی پوست شده اند را از بدن خارج کنند و ظاهری یکدست و شفاف را به وجود بیاورند. پس برای داشتن  پوستی شفاف و سالم باید استفاده از کرم های آبرسان را در اولویت کارهای روزانه خود قرار بدهید.

چرا آبرسان برای پوست مفید است
مزایای استفاده کرم آبرسان برای پوست خشک

 

مزایای استفاده کرم آبرسان برای پوست خشک

پوست افراد جدا ازعامل ژنتیک ممکن است به مرور زمان به دلیل تغذیه نامناسب، عدم نوشیدن آب کافی، شستشوی بیش از اندازه، استفاده ازآب گرم یا در معرض مستقیم نور خورشید و سایر محرک های شیمیایی خشک دهیدراته بشود.

پوست های خشک به دلیل عدم ترشح کافی سبوم، چربی لازم برای حفظ رطوبت و نگهداری آب را تولید نمی کنند به همین دلیل در مقابل محرکات بیرونی مانند تغیرات آب و هوایی از خود واکنش نشان می دهند.

برای جلوگیری از علائم دردناک پوست های خشک که شامل پوسته پوسته شدن، زبری، خارش، ترک خوردگی، قرمزی و التهاب می باشد. به شما پیشنهاد می دهیم از آبرسان نوتروژینا واتر ژل استفاده کنید زیرا این محصول سرشار از ویتامین E و هیالورونیک اسید است و یک بافت ژلی و سبک دارد که به هیچ عنوان منافذ را مسدود نمی کند و با ایجاد لایه محافظتی مانع خروج رطوبت از سطح پوست می شود همچنین فاقد الکل، پارابن و چربی اضافی است.

چرا آبرسان برای پوست مفید است
مزایای استفاده کرم آبرسان پوست چرب

 

مزایای استفاده کرم آبرسان برای پوست چرب

ترشح بیش از اندازه غده چربی به نام سبوم، باعث به وجود آمدن پوست چرب و براق می شود و باعلائمی مانند مسدود شدن منافذ پوست، افزایش سلول های مرده، ایجاد جوش های های سر سیاه و آکنه همراه است

هر اندازه که پوست چرب بی آب و دهیدراته باشد به همان اندازه ترشح غدد سبوم نیز افزایش می یابد و پوست چرب  و براق تر می شود برای رفع بی آبی و دهیدراته بودن پوست چرب به شما پیشنهاد می دهیم از آبرسان کاسه ایی بادی شاپ استفاده کنید.

آبرسان بادی شاپ حاوی ویتامین E و جلبک دریایی است که می تواند با کنترل چربی اضافی از دهیدراته بودن آن جلوگیری کند همچنین با بازسازی لایه های مرده پوست باعث تولید و افزایش کلاژن سازی می شود. تمامی چین و چروک ها و لکه های به جا مانده از جای جوش و آکنه را نیز بهبود می بخشد

یادتان باشد اگر فکر می کنید با استفاده از آبرسان و مرطوب کردن پوست چرب خود باعث افزایش جوش و آکنه می شوید اشتباه می کنید زیرا استفاده از آبرسان باعث به وجود آمدن آب کافی در زیر لایه های پوست می شود و پوستی که آب کافی داشته باشد کم تر چرب شده و در نهایت جوش و آکنه ها نیز از بین می روند.

چرا آبرسان برای پوست مفید است
ویژگی های کرم آبرسان چیست

 

ویژگی های کرم آبرسان چیست؟

  • آبرسانی عمیق در لایه های زیرین پوست
  • جلوگیری و رفع چین و چروک
  • لک و تیرگی ها را ازبین می برد
  • منافذ را مسدود نمی کند
  • بازسازی سلول های آسیب دیده
  • افزایش کلاژن سازی
  • ایجاد خاصیت الاسیسته پوست
  • ایجاد پوستی نرم و لطیف
  • ایجاد یک لایه محافظ برای حفظ رطوبت
  • رفع خطوط ریز در اطراف لب و چشم ها
  • ایجاد یکدست شدن و شفافیت پوست

نحوه استفاده از آبرسان برای پوست

قبل از استفاده از هرگونه آبرسان باید صورت خود را کاملا تمیز کنید. ابتدا با یک میسلار واتر مخصوص پوست خود تمامی آرایش و سایر آلودگی ها را پاک کنید بعد از آن با یک شوینده غیر صابونی که ملایم باشد صورت خود را بشورید و خشک کنید سپس مقداری از آبرسان را روی پوست بزنید و به آرامی ماساژبدهید تا جذب بشود یادتان باشد که در مرحله آخر حتما باید از مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت لازم برای پوست حفظ بشود.

عضویت در خبرنامه کویین کاسمتیک
اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های فروش با عضویت در خبرنامه کویین کاسمتیک

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیک کنید
1
به فروشگاه کویین کاسمتیک خوش آمدید
نیاز به مشاوره دارید؟چگونه می تونم کمکتون کنم؟