تونر گارنیر پوست چرب

اشتراک گذاری مطلب

تونر گارنیر پوست چرب

تونر گارنیر مناسب پوست چرب، پیشنهاد ویژه ی شرکت گارنیر برای پاکسازی پوست های مختلط و چرب است. در گذشته این نگرانی وجود داشت که تونر ها و محتویات آن ها مثل الکل‌، اثرگذاری لازم را بر روی پوست های حساس و چرب نداشته و همچنین باعث سوزش یا بر هم خوردن تعادل سلامت پوست شوند. شرکت گارنیر با سال ها تجربه و کسب دانش، محصولی را به بازار عرضه کرده که تمام نگرانی های این دسته افراد را از بین می‌برد.

تونر گارنیر پوست چرب
آیا تونر گارنیر برای پوست چرب مناسب است

آیا تونر گارنیر برای پوست چرب مناسب است؟

‌اگر شما هم پوستی مختلط یا چرب دارید و مایلید با یک ژل شست و شوی کاربردی، مراحل روتین پوستی خود را پیش ببرید با ما با بررسی تونر چاي سبز گارنیر همراه باشید.

تونر گارنیر پوست چرب با 96 درصد مواد منشاء طبیعی، غنی شده با عصاره چای سبز، که به دلیل قدرت پاک کنندگی آن معروف شده است. به طور موثر چربی اضافی، ناخالصی ها و آلودگی را از بین می برد تا پوست شست و شو شده کاملاً تمیز و با طراوت به نظر برسد.

طبق ادعای شرکت سازنده، 4 درصد باقیمانده موادی هستند که حفظ محصول ما را تضمین می کنند. بنابراین تونر گارنیر پوست چرب فاقد پارابن، سیلیکون و رنگ های مصنوعی است. گارنیر همچنین در تمام تولیدات خود متعهد به کاهش تأثیرات مخرب بر محیط زیست است. جعبه مقوایی تونر گارنیر 100% قابل بازیافت است، لطفاً هنگام دور انداختن مرتب سازی کنید.

تونر گارنیر پوست چرب
تونر گارنیر پوست چرب سبز

 مواد تشکیل دهنده تونر گارنیر پوست چرب

تونر گارنیر خلاف بسیاری از تونر های بی‌کیفیت بر پایه ی آب تولید می‌شود و خبری از الکل در آن نیست. علاوه بر آب می‌توان از مواد زیر در تشکیلات تونر گارنیر سبز نام برد:

کوکو-گلوکوساید، سدیم لوریل سولفات، گلیسیرین، کلرید سدیم، عصاره برگ کاملیا سیننسیس، هیدروکسید سدیم، اسید سیتریک، مالتودکسترین، پنتیلن گلیکول، اسید سالیسیلیک، لینالول، لیمونن، بنزیل الکلی و اسانس.

تجربه مصرف‌کنندگان تونر گارنیر با عصاره چای سبز

پاک کننده گارنیر پوست چرب در یک بطری پلاستیکی شفاف با رنگ سبز روشن و برگ های چای سبز چاپ شده روی بطری عرضه می شود. تونر گارنیر چای سبز، یک ژل شفاف با رایحه طراوت بخش است.

این ها بخشی از مشخصات ظاهری این محصول است که مصرف کنندگان به آن اشاره داشته اند و به نوعی نشان می‌دهد، گارنیر در زمینه طراحی و بسته بندی موفق عمل کرده است.

تونر گارنیر پوست چرب
مواد تشکیل دهنده تونر گارنیر پوست چرب

یکی از مشتریان همیشگی این تونر اضافه می‌کند:

برند گارنیر ادعا می کند که کلیه ی محصولات بهداشتی-پوستی اش فاقد پارابن، سیلیکون و رنگ های مصنوعی است که یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. با این حال تونر گارنیر، حاوی SLS و اسانس عطر است که پوست من نسبت به غلظت بالای این دو ماده حساس است اما در نهایت این تونر نتوانست پوست حساس من را تحریک کند.

در ادامه و در توصیف مراحل استفاده می‌گوید:

تونر گارنیر پوست چرب به خوبی روی پوست پخش شده و به راحتی بدون ایجاد احساس بدی شسته می شود. چربی اضافی و تیرگی را از بین می برد و بدون اینکه پوست را خشک کند، ظاهری مات به پوست می بخشد. بعد از شستن کاملا احساس تمیزی می کنید و بوی طراوت می دهید. من به این نتیجه رسیدم که این تونر چربی و روغن ها را برای مدت زمان زیادی از پوست دور نگه می دارد.

تونر گارنیر چای سبز، برای پوست های “مختلط تا چرب” در نظر گرفته شده است، بنابراین انواع “پوست های خشک” و “پوست های معمولی تا مختلط” امکان دارد پس از شستشو کمی احساس خشکی کنند. طبق تجربه استفاده خودم، حتی در ماه های سردتر هنگام استفاده از آن با هیچ لکه خشکی مواجه نشدم.

تونر گارنیر پوست چرب
مزایای تونر گارنیر چیست

مزایای تونر گارنیر چیست؟

اگر شما هم به فکر استفاده از این تونر افتادید، کافی است پس از خیس کردن صورت، تونر را به آرامی روی پوست مرطوب ماساژ دهید. بشویید و خشک کنید. در صورت تماس مستقیم با چشم، کاملا با آب بشویید.

پس از مدتی استفاده، متوجه تغییرات رضایت بخشی روی پوست خواهید شد که به علت دارا بودن ویژگی های زیر در تونر پوست گارنیر اتفاق می‌افتند:

۱.‌ فرموله شده توسط آزمایشگاه مجهز گارنیر برای پوست های مختلط تا چرب

۲. دارای تاییدیه های فنی و استاندارد از طرف متخصصان پوست

۳. دارای ترکیبات باز کننده منافذ پوست و متعادل کننده pH

۴. حاوی عصاره برگ درخت چای و مواد طبیعی دیگر

تونر گارنیر پوست چرب
تونر پوست چرب ضد جوش

نتیجه گیری

ژل شستشوی گیاهی پاک کننده پوست گارنیر با عصاره چای سبز، یک تونر معمولی روزانه صورت برای پوست های مختلط تا چرب است. نسبت به قیمت تمام شده کارایی بالایی نصیب شما خواهد شد و این بطری حدود سه تا چهار ماه دوبار در روز دوام خواهد آورد. تونر گارنیر باعث تحریک پوست حساس نخواهد شد و هیچ جوشی برای پوست شما به جا نخواهد گذاشت. اگر از روغن و دستمال مرطوب برای تمیز کردن آرایشم استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید این محصول گارنیر تمام چربی‌های باقی‌مانده از آرایش و تیرگی را به راحتی پاک می‌کند.

بررسی تجربه کاربران مختلف این محصول در سرتاسر دنیا نشان می دهد، تنها با یک بار خرید تبدیل به استفاده کنندگان دائمی آن شده اند.

شما هم اگر از ژل شستشوی گیاهی پاک کننده پوست گارنیر استفاده کرده اید، تجربه ی خود را در بخش نظرات با کویین کاسمتیک به اشتراک بگذارید.

عضویت در خبرنامه کویین کاسمتیک
اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های فروش با عضویت در خبرنامه کویین کاسمتیک

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیک کنید
1
به فروشگاه کویین کاسمتیک خوش آمدید
نیاز به مشاوره دارید؟چگونه می تونم کمکتون کنم؟